Wednesday the 22nd -                                         Valtronics ApS, Dronninggårds Allé 68, DK-2840 Holte, Denmark, TeL. +45 4570 1025, info@valtronics.dk - Hostgator Coupon

   


Hvordan køber jeg ValTronics produkter?

Vore alarm systemer og alarm tilbehør kan købes på Bilka.dk. eller i Bilka varehusene.

Du kan trykke på dette link til bilka.dk: www.bilka.dk

Indtast derefter "valtronics" i søgefeltet og du vil kunne se vores produkter.

Andre ValTronics produkter og kameraerne kan købes i udvalgte butikker. Du henvende dig til os via vor hjemmeside - og vi kan anvise nærmeste forhandler.

Jeg har købt et produkt - men det driller. Hvad gør jeg?

Alle vore produkter er nemme at komme igang med og sætte op selv - men skulle der opstå problemer er der hjælp at hente her på siden eller via vor danske support og hotline.

I første omgang tjekker du i forhold til din bruger manual og guide at alting er korrekt foretaget.

Find guides og manualer under produkt informationen for det pågældende produkt (se Produkter).

Check også vores FAQ nedenfor for alarmsystemet og kameraer, samt videoer, der beskriver opsætning og overvejelser vedr. alarmsystemer

 

Hvordan kontakter jeg Jer?

Du kan enten kontakte os via "Hotline" eller se "Om Valtronics" for yderligere kontakt detaljer.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

FAQ - ValTronics GSM Alarmsystem VT-1188-B

 

Bilka A/S har produceret videoer til hjælp for opsætning af vores GSM Alarmsystem og Nød/ældre alarm.

Videoer for Valtronics GSM Alarmsystem

Sådan sætter du Valtronics alarmsystem op, tryk her

For video om instruktion om indhold og betjening af et Valtronics alarm system, tryk her

Overvejelser, man skal gøre før køb af et alarmsystem, klik her

 

Alarmsystemet er opsat, men jeg modtager ikke sms’er ?

Check om der stadig er “taletid” tilbage på det medfølgende sim kort.

Løsning: Optank det medfølgende simkort på Telias hjemmeside (eller køb taletid i en dagligvarebutik).

Der er muligvis ikke god nok signaldækning GSM, flyt derfor alarmpanelet til et sted med god mobildækning

 
Der er ikke signal/forbindelse mellem sensoren (PIR) og til alarmdisplayet

Check at enheden er parret korrekt, og check at denne er tændt og at der stadig er strøm på denne (batteriet ikke er opbrugt) – det skal dog også oplyses at overe længere afstande og hvor der er ”forhindringer” så som beton og murstensvægge, vil signalet mellem enhed og alarmdisplay nedsættes.

 

Min dør og vindue sensor registrerer ikke når dør eller vindue åbnes

Check via panik knappen – om der er kontakt til alarmdisplayet, hvis der ikke er kontakt – check batteriet  og også afstanden til alarmdisplayet.

Det anbefales desuden at placere sensoren og magnetstangen således at de begge holder kan til bunden af hinanden. – og afstanden mellem dem ikke overstiger 8 mm

Det er desuden muligt at tilkøbe en signalforstærker som kan forlænge og forbedre det trådløse signal i hjemmet  (op til 100 meter – alt efter de givne forhold).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

FAQ -ValTronics Nød og ældrealarm

Bilka A/S har produceret videoer til hjælp for opsætning af vores Nød/ældre alarm.

Video for Valtronics nød og panikalarm:

Valtronics nød og ældrealarm (også kaldet panikalarm), introduktion tryk her

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

FAQ - ValTronics kamera system

 

Kameraet er koblet til vores netværk med kabel, men når kablet trækkes ud, kan jeg ikke se kameraet via det trådløse netværk

Du skal sørge for at din hjemme netværkskode er registreret i dit kamera. Det gør du i App’en ved at gå ind i ”indstillinger” (tryk på ”tandhjulet” eller pilen på højre side af kamera ikonet, når du kommer ind på App’en). Herefter vælges wi-fi settings, og her kan du taste netværkskoden ind.

Din mobil skal naturligvis være forbundet til dit trådløse hjemmenetværk, når du gør dette.

Du kan også udføre denne operation i Windows PC programmet "Ip Cam". Her går man også ind i indstillinger (tandhjulet nederst i ventre hjørne) og derefter ind i "wireless lan settings".

 

Mail og bevægelsessensor opsætning: mit kamera sender ikke mails ved bevægelse?

Lidt afhængig af hvilken mailudbyder, du bruger, som f.eks Hotmail, Yahoo eller Gmail er det meget forskelligt hvilke koder der skal bruges. Med andre ord vil f.eks. SMTP koder og porte være vidt forskellige afhængig af din mailudbyder. Man kan ofte finde koderne, man skal bruge ved en simpel Google søgning.

Der forefindes en vejledning til mail og bevægelsessensor opsætning, du kan downloade den her:

Mail og bevægelsessensor opsætning